La casa de papel 2. Sezon 2. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST Biograficzne | Season 8 Episode 12 Friends in Deed | The Other Kingdom Biograficzne | Season 8 Episode 12 Friends in Deed | The Other Kingdom

La casa de papel 2. sezon 2. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Sanane (Misafir)

    Hiç anlamıyorum berlin bence en kötü karakter hiç sevmiyorum kural bağımlısı sınırcı biri herkes de berlini seviyor

  2. @Tokyo (Misafir)

    Selam o lanet olası piç yüzünden hapise düştüm Profesor lütfen yardım et...

  3. @Haşkeş (Misafir)

    Başladığımdan beri bunu bekliyorum nairobiiiiiiiii helalllll

  4. @batman (Misafir)

    nairobi boynuma dola

  5. @Krkek (Misafir)

    Kdkdkdkd napıyonuz ya adam gibi oynayın

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @EL professor (Misafir)

    bence profesörün adı sergio değil

  7. @elmas (Misafir)

    Berlin dışında herkesin beynine sokacam yeter valla sinirden kuduruyom Nairobi sen kimsin mal karı Berlin'in yerine geçmeyi planlıyon. Sonra işler boka saracak gene Berlin'e muhtaç kalacaklar.

  8. @gogo (Misafir)

    Bu kadar salağı bir araya getirmek için profesör olmak lazımmış.:)

  9. @glcn.isik;

    Nairobi anaaaa

  10. @Tokyo (Misafir)

    Hapishaneden Yazıyorum Sa

  11. @misafir (Misafir)

    Berlin i sevenleri anlamıyorum. Ben şahsen Berlin den çok Tokyo yu seviyorum.

  12. @Am isteyen erkek (Misafir)

    Allahım bu Nairobi ve Denver sikişsinler yaaa

  13. @kübra (Misafir)

    niye herkes Berlini seviyor ya ben nefret ediyorum Tokyoya bayılıyorum

  14. @@blaablaablaa (Misafir)

    Bayan değil kadın

  15. @Tokyoo (Misafir)

    Tokyo kurtulsun

  16. @@blaablaablaa (Misafir)

    Muhammed Ali diyince bir gururlanma hissi

  17. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @@eltaro (Misafir)

    Rio varken denver varken neden aslan oslo öldü adam akkili gorevini yapab oslo ve helsinkidir

  18. @bencedeben;

    Nairobiye bayılıyorum ya

  19. @Aysen784512;

    Başlıycam şimdi bakalım nasıl

  20. @Sex (Misafir)

    Tokyoyu tokyada seveyim

  21. @vusladt;

    Ya anlamıyom herkes Berlin baba Berlin reis Berlin canımız fln yazıyor Ama ben Tokyo yu seviyom ve KÖTÜLERİN KAZANMASINI İSTİYORUM umarım tek ben değlimdir

  22. @daqqerx;

    tokyo tam sevişmelik degilmi ya ;)

  23. @GregorSamsa;

    Berlin reise nasıl bir oyunun oynandığın farkındayız ve biz bu oyunu bozarız.

  24. @misafir (Misafir)

    nairobi babaaaaaaaa<3

  25. @TorrensBack;

    Berlin babaya dokunmayla başınıza büyük bir bela aldınız.

  26. @tintinbey (Misafir)

    berlinin askerleriyiz :D erkeğim ama adamın konuşmasından tahrik oluyorum abi ne iş ? :D

  27. @Forever (Misafir)

    Berliiiin seni çok seviyorum n'olur geri döööön Tülaaaaayy sjsjsjjsjs Harbi ya Berline ne karışıyor bunlar en akıllınız Berlin kıymetini bilin aşkımın sjsjsjs

  28. @Pars;

    Yalan Dünya Zerrin tipi var Nairobi de

  29. @Askart;

    Raquel den tek nefret eden ben miyim sanki deha amk herşeyi anında çözüyor ya da uyduruyor illa suçlayacak profesörü göt

  30. @Assentiall;

    Bu dizinin sonu cidden nasıl biticek çok merak ediyorum

  31. @sikırığı (Misafir)

    en iyisi berlin abi yaaa

  32. @misafir (Misafir)

    nairobi tilbe

  33. @ilii (Misafir)

    niirobi helaaaaaal

  34. @diziman06;

    bu nairobiyi yıldız tilbeye benzeten tek benmiyim en azından gençliğine ? :)

  35. @Bilinmeyen (Misafir)

    PATUR PUTUR EMES PATUR

  36. @muratyilmaz (Misafir)

    siz kimi tutuyorsunuz edit:tokyo

  37. @itmebr;

    DARPHANE EVİMİZ NAİROBİ BABAMIZ

  38. Nairobi , sen harika bir detaysın :)

  39. @ceren karaca (Misafir)

    nairobi aslanım kraliçem saltanatın başlasın.

  40. @ceren karaca (Misafir)

    galiba profösöre aşık oldum profesör galp ben tokyoylo konuşurken o ne kibarlıktır .

  41. @Nebiliyimya;

    Helal nairobii

  42. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Cmlgul (Misafir)

    Soygunu planlayan Berlin bence...

  43. @amk tokyo (Misafir)

    lan bu ne böyle tokya iyice bozdu Nairobi sen varya adamsın

  44. @berlinooo (Misafir)

    Tokyo haketti bence.Sonuna kadar..Berlinciğim haklı!

  45. @DenizzTRHL;

    berlin babaaa

  46. @Nebliyimyaaa (Misafir)

    Berlin iyice mal yaptı kendini

  47. @mada;

    Berlin iyice aştı kendini neyine güveniyor acaba

  48. @Gulbahar;

    Helal la sana nairobi helallll

  49. @Gulbahar;

    Riooo

  50. @paretus42;

    nairobi sen nasıl bi kralsın

  51. @Kanguru Tv (Misafir)

    Berlinin aq bem

La casa de papel 2. sezon 2. bölüm izle,La casa de papel 2. sezon 2. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×